måndag 26 november 2012

Höstlista




1. Känner du dig lycklig och glad nu när hösten är här?

Nja. För tillfället ganska stressad över saker och ting trots att mina julklappar i stort sett är klara. Men jag antar att det är för att jag är student som jag känner mig stressad, samtidigt är jag pepp över att jag blivit så deciplinerad och effektiv.

2. Vad kommer bli ditt mest använda plagg i höst?
Mina jeans med hög midja från H&M. Snyggt till allt. Har dessutom en liten cruch igen på min orange kjol.

3. Vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sedan – hur såg ditt liv ut?

Förberedde flytten till vår lägenhet och jobbade på Balders Hage.

4. Vad gör du om dagarna egentligen?
Pluggar till personalvetare och hoppar in extra som receptionist då och då.

5. Vad ska du ha för frisyr?
Vet inte. Sparar till längre men får se vilken färg det blir nästa gång hos frisören. Antingen rostfärgat igen eller åt det lite mörkbruna hållet.

6. Vad lyssnar du på för musik?
Adele och Celine Dion för tillfället.

7. Vad läser du?
Började läsa Carolina Gynnings "Flickan från havet" men den var så extremt dålig så slutade nästan direkt. Orkar inte läsa så mycket eftersom jag ägnar mina dagar åt kurslitteratur.

8. Vad var bäst med sommaren?
Att min au-pair familj kom till Sverige.



10. Vad var sämst med sommaren?
Regnet.

11. Senast köpta plagg?
Svarta jeans med hög midja.

12. Ditt bästa skönhetstips inför hösten?
Att inte stressa.

13. Hur ser du på framtiden?
Learn from yesterday, live today and hope for tomorrow.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar